maxqwarnstrom.blogg.se

Nu har jag startat igång bloggandet igen. För er som inte vet så bloggade jag för hockeyettan.se, tänkte starta upp det igen. Det kommer mestadels handla om hockey men även om lite annat smått och gott. Ses snart!

Back in business

Kategori: Allmänt

Hej alla, nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen för att ruska om lite i hockeysverige igen och säkerligen på andra plan också.
jag tänkte börja med en kortare introduktion för er som inte känner mig.
jag är 25 år gammal, hockey är en stor del av mitt liv, likaså min flickvän och våra två husdjur.
Bor just nu i Aneby med flickvännen men kommer ganska snart befinna mig i Nyköping där jag kommer spela för nyköpings hockey.
vad har jag annars för intressen?
jo, det mesta som involverar sport tycker jag är intressant, ekonomi och resor är något annat som tilltalar mig. När jag säger ekonomi menar jag inte cashen i min ficka (kanske lite) utan snarare aktier och värdepapper, det är något jag sätter mig in i dagligen.
det var lite kort om mig, jag kommer skriva något lite mer utdraget senare och har ni frågor tveka inte att fråga. Tack för mig,
over and out,
Max

Kommentarer


Kommentera inlägget här: