maxqwarnstrom.blogg.se

Nu har jag startat igång bloggandet igen. För er som inte vet så bloggade jag för hockeyettan.se, tänkte starta upp det igen. Det kommer mestadels handla om hockey men även om lite annat smått och gott. Ses snart!

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej alla, idag har inte mycket spännande hänt, träning och det vanliga. Idag körde jag ett hårt benpass som jag brukar göra på måndagar, det är väldigt viktigt för mig att stärka upp låren i och med att jag inte har något korsband i högra knät, så nu vet alla vart ni ska slå mig! Det är ändå rätt skönt att ha ett benpass avklarat då jag tycker att det är det tråkigaste att köra men ack så viktigt. 
Idag har jag även klippt mig, eller min fina flickvän gjorde det, förvänta er inga bilder. Förutom det har det inte hänt så mycket spännande, jag har inte gått in på eliteprospects än i och för sig så vem vet, imorgon bitti kanske det kommer någon hårtork vem vet. 
Sen kan jag väl säga att jobbsökande och bostadssökande i Nyköping sker aktivt varje dag, alltid skönt att få sådant klart innan man flyttar till en ny stad.
Nog om det, hoppas grabbarna i Nyköping kör hårt där borta så vi blir slagkraftiga till hösten vilket jag tror.
Nog om det, nu har jag skrivit två sjukt tråkiga inlägg men ha tålamod alla ni som läser för imorgon kommer garanterat något mer intressant.
Sov så gott alla, nu ska vi lägga oss och se klart på film.
Keep your legs moving,
Max

Kommentarer


Kommentera inlägget här: