maxqwarnstrom.blogg.se

Nu har jag startat igång bloggandet igen. För er som inte vet så bloggade jag för hockeyettan.se, tänkte starta upp det igen. Det kommer mestadels handla om hockey men även om lite annat smått och gott. Ses snart!

Tabelltipset

Kategori:

God kväll! Som jag sade igår så skulle jag lägga upp ett tabelltips, hur jag tror serien slutar. Jag har varit inne och kollat lagens laguppställningar, utifrån det så är det rätt svårt i och med att jag inte känner igen så många spelare i lagen men jag ska göra ett försök ändå. Det ser ut enligt följande:

1. Nyköping
2. Visby
3. Huddinge
4. wings
5. Hammarby
6. Vallentuna
7.Väsby
8. Nacka
9. Botkyrka
10. Gnesta

Ungefär sådär tror jag det kommer se ut och det kommer troligtvis stå mellan de tre första lagen där jag tror att Wings och Hammarby säkerligen kan vara med och störa lite. Som jag fattar det brukar de norra serierna vara lite mer ojämna än de södra men vi får se, det blir intressant. Mycket kan såklart hända än under "silly season" så jag kommer lägga upp ett nytt tips precis innan serien börjar. Tack för mig, nu är det dags för hockey, kolla ni med, jag tror att det kommer bli en grym match.

Max

Kommentarer

  • Bajare säger:

    1.Huddinge
    2.Hammarby
    3.Nyköping
    4.Visby
    5.Vallentuna
    6.Väsby
    7.Wings
    8.Gnesta
    9.Nacka
    10.Botkyrka

    Dom tre sista lagen var lättast att placera.

    2013-05-20 | 00:15:57
  • Matte säger:

    Hur är det med känslorna mellan dig, Berg och Christoffer sen er lilla bloggfejd?

    Haha det var för övrigt sjukt roligt att följa, hoppas du bjuder på mer sånt i år, lite kaxiga bloggningar :)

    2013-05-25 | 14:02:57

Kommentera inlägget här: