maxqwarnstrom.blogg.se

Nu har jag startat igång bloggandet igen. För er som inte vet så bloggade jag för hockeyettan.se, tänkte starta upp det igen. Det kommer mestadels handla om hockey men även om lite annat smått och gott. Ses snart!

Fredag

Kategori:

Hej alla, jag har inte bloggat på ett tag nu på grund av olika anledningar. Nu är jag tillbaka, det kommer en del frågor angående mig, skador och varför jag inte flyttat upp än.
Till det förstnämnda, jag har inte haft några speciella skador nu på slutet, det enda jag egentligen haft problem med är min korsbandsskada men det är mest under off ice säsongen då det inte är så stabilt vid löpning etc, till isen har jag ett enormt skydd för knät som funkar som ett korsband annars gör egentligen.
Angående varför jag inte flyttat upp än beror det på att jag fortfarande har jobb här, något jag försöker hitta i Nyköping och det gäller även bostad. Tanken är att jag ska flytta upp till första Augusti.

Det var även någon som ville att jag skulle slänga upp ett tips om hur jag tror grundserien slutar vilket jag även tänkt göra, dock har jag ingen jätte kunskap om lagen i denna serie men jag känner till en del spelare så jag kommer nog till 100% pricka rätt... Såklart.

Jag nöjer mig så för stunden men var uppdaterad för det dröjer inte länge till nästa inlägg,

Jag vill bara tillägga att jag jag har den finaste och underbaraste flickvännen!
(Jag räknar med att jag kommer bli kallad toffel nu, men ni alla vet ju att kärleken har ingen nåd)
Tack,


Max

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fint skrivet! Treat her like a princess.

    2013-05-17 | 16:54:30

Kommentera inlägget här: