maxqwarnstrom.blogg.se

Nu har jag startat igång bloggandet igen. För er som inte vet så bloggade jag för hockeyettan.se, tänkte starta upp det igen. Det kommer mestadels handla om hockey men även om lite annat smått och gott. Ses snart!

Lördag

Kategori: Allmänt

Hej igen, det vankas helg igen efter en tuff arbetsvecka. Började dagen med att måla lite möbler faktiskt, allround kille som jag är var det såklart inga problem, hade gärna bifogat lite bilder på mästerverken men ljuset var för dåligt! Behöver ni hjälp med möbler finner ni mig på www.byggarenmax.se.
Efter att ha målat mina mästerverk tog jag en löptur till gymmet för ett crossfit-pass, det var rätt kul idag konstigt nog kanske bara för att det är lördag.
Just nu sitter jag på min flickväns jobb och utbildar henne i hur man säljer varor, vilket jag såklart kan också, en mästare på det faktiskt.
Kvällen blir sedan lugn, det ryktas om att det vankas eurovision-final så det är ju bara att offra sig som den patriot man är.

Imorgon lägger jag upp ett tips om hur jag tror serien slutar, med någon skräll kanske? Det får ni se läsa mer om imorgon.
Trevlig helg på er alla, hoppas den blir grym.

Max

Kommentarer


Kommentera inlägget här: